Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

08/05/11 Trailwalker 2011. L'equip Xino-Xano: Caminant per la pau ho ha aconseguit

No ha estat fàcil, per ningú, ni per la Carme, la Maria i en Lluís, que han suportat pluja i un munt d'hostilitats,  una mica més de 100 km i durant casi 31 hores, tampoc ha estat fàcil per l'equip de suport, en Jordi i en Lluís, esperes interminables, muntanya amunt i avall, buscar aparcament on no n'hi havia, per ajudar a la bona marxa de l'equip, gens fàcil ho ha tingut en Sergi, que com molt bé explica al seu bloc, creuar meta és difícil, decidir no fer-ho també...
Jo si que ho he tingut fàcil, he viscut la cursa a distància, quan els vaig anar a animar a la sortida, juntament amb l'Andreu, em sentia com un peix fora de l'aigua, tothom amb malles, pantalons de senderisme, samarretes tècniques, motxilles apunt, pals per caminar i nosaltres amb texans, tenia sensacions contradictories, molt content i emocionat en veure els amics que emprenien l'aventura, alhora em sentia trist i desanimat, en les 2 hores de voltar per allà, la tendinitis, es va deixar sentir.
Compartir l'alegria de l'arribada, encara que sigui telefonicament, ha estat bé, però tinc moltes ganes de trobar-los al voltant d'una taula, per saber com ho han viscut.
Enhorabona Xino-Xano: Caminant per la pau, teniu la Trailwalker a la butxaca.
Fotos de la sortida, gràcies a l'Andreu Just.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per comentar!