Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

15/02/12 Tres anys aprenent a nedar

Només fa tres anys que nedo, sóc molt nou en aquest món, en aquest temps he fet una mica més d'1.000.000 de metres, es diuen aviat, però fa falta una estona per nedar-los tots, entre piscina i mar, entre travessies i entrenaments, entre tècnica i rodatges, tirades llargues i de molt curtes per estirar el cos.
El primer any, va ser el descobriment i l'inici de l'aprenentatge, dubto que mai s'acabi, encara queda molt per millorar, un munt de portes es varen obrir davant meu, triatlons i travessies a mar obert.
El segon any, començo a fer nedades tot a l'any amb el neoprè, començo a buscar distàncies cada cop més llargues.
El tercer, que ara ha acabat fa menys de dues setmanes, ha estat l'evolució natural per mi, fer llarga distància, buscar-hi aquest puntet de més dificultat, com és nedar a pell, a moments d'ara, he aconseguit fer-ho a 12,7ºC, no se on arribaré, ni em treu la son.
Aquest quart any, tinc ganes de seguir el camí, entrenar bé, per millorar tècnicament tot el que sigui possible, buscar distàncies llargues, nedar tant com pugui a pell, com a primer objectiu, Sa Dragonera, que em fa especial il·lusió, per l'entorn, pels amics que hi van i pels organitzadors, Neda el Món, són 9.500 metres, que m'agradaria fer a pell, tinc dubtes, de si realment ho puc fer, si estaré prou preparat, la distància em fa respecte, les corrents també, tanta estona nedant sense el neoprè pot ser molt dur, per sort no tinc que demostrar res a ningú, el dia en qüestió decidiré.

Entrades relacionades:

Comentaris