Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

08/04/12 2ª etapa de la Volta a Catalunya 2012 per lliure

Tenia els meus dubtes de si ho aconseguiria, en els primers minuts sobre la bicicleta, em noto el cansament muscular d'haver pedalat 139 km ahir, el dolor en certes parts del cos, la previsió de tramuntana no m'anima gaire, cauen quatre gotes contades que no hi ajuden gens, penso en  els 165 km  que em queden per endavant i la dificultat final, estic intentant sortir de la ciutat Girona, trobo  semàfor vermell, rere semàfor vermell, fa fresqueta al estar parat, m'estic ratllant una mica. Aquesta és la grandesa de la llarga distància, els alts i baixos, tocar fons i viure l'eufòria, en un mateix escenari.
Passat aquest petit sotrac canvi de xip i començo a fer el plantejament de sempre, estic aquí per voluntat pròpia, doncs endavant, sempre endavant i a pedalar. Faig l'estratègia habitual, dividir per trams, tenir un objectiu a l'abast, sense mirar ni el proper, ni el conjunt del recorregut.
Així cap a Banyoles, hi faré la parada del cafè matiner, proper trajecte, anar a Besalú per trencar direcció Figueres, allí hi ha una carretera amb una mica de baixada, suau però contínua per fer volar la bici.
Al trencar direcció L'Escala, parada d'avituallament personal, ara bé el tram que em fa més mandra, pel trànsit que hi ha al ser un dia assolellat, anar fins a Sant Antoni de Calonge, aprofito que conec la zona, per fer alguna petita drecera, que no altera la distància total i em permet circular més còmode dintre les poblacions, la tramuntana m'acompanya.
A la fi, després de la bogeria de cotxes, estic a Sant Antoni de Calonge, amb 117 km a les cames, entrepà per agafar forces i a afrontar la part més dura del dia, primer toca La Ganga, em sorprenc a mi mateix, la pujo bé, al meu ritme, sense masses dificultats. A la que arribo a Madremanya, just abans d'encarar la temuda pujada Als Àngels, paro, faig el propòsit de fer-ho d'una tirada, fins dalt, un gel i som-hi!
Ho dono tot,  un cop dalt només em tinc que deixar anar baixada avall, rodar 2 km i ja estarà, quines rampes, fins el 8%, les vistes són impressionants, gràcies al cel seré, es pot veure el Cap de Creus, miro l'altímetre del gps i en res, ja ha canviat de número, veig el santuari dels Àngels, encara queda, els bessons, sembla que vulguin explotar, a la fi sóc dalt, els següents quilòmetres, són per gaudir amb un gran somriure, en res estic al punt d'arribada, aprofito per fer la sessió estiraments amb vistes al riu.
 
Entrades relacionades:
Repte per Setmana Santa: 2 etapes de la Volta Ciclista a Catalunya 2012 
07/04/12 1ª etapa de la Volta a Catalunya 2012 per lliure

Comentaris

  1. MOlt guapo el repte que de ben segur l'has disfrutat! Enhorabona!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, he gaudir com mai, damunt la bici de carretera. Com a bon repte, no és més que l'avantsala del proper!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per comentar!