Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

12/03/12 Dieta paleolítica, 13 mesos després



En poc més d'un any ja es poden observar els petits canvis, que he introduït de la dieta paleolítica cap a la meva alimentació diària, veure els resultats i com s'han convertit en hàbits.
La llet vaca ha donatpas a la de soja, té un gust peculiar, que al principi defugia i ara busco, la gran diferència està sobretot després, al ser molt més lleugera, la digestió és més agradable, ara, quan prenc un cafè amb llet fora de casa, ho noto.
El sucre refinat, el tinc desterrat, ni en el cafè, ni en infusions, ni iogurts, etc., tot i això segueixo siguen llaminer i menjant coses dolces, un canvi important, és que cada dia, busco més la dolçor pròpia  dels aliments, que de sucres afegits.
Els entrepans, els volia  canviar per fruita a l'hora d'esmorzar, ho he fet  a mitges, aquesta és la meva gran debilitat, surto del llit amb gana, em tira molt més un entrepà que un parell de pomes, no m'hi acabo d'adaptar, només prenc fruita pel matí, quan tinc un dia de d'entrenament dur, de llarga distància o em sento més cansat de lo habitual, perquè em carrega les piles.  Durant la travessia de la Costa Brava en caiac, 5 dies palejant, vaig esmorzar únicament fruita i així comprovar que realment funciona.
Sóc dels bereno, entre setmana, vaig a entrenar a partir de les 20:30 hores i acabo  tard, havia provat varis tipus d'aliment, inclús alguna barreta, el que millor, millor em va, és la fruita em dóna energia contínua, les meves preferides la poma, el plàtan i la mandarina per aquest ordre, esporàdicament fruits secs.
Pasta i càrrega de carbohidrats en general en dies previs i posteriors a grans distàncies o a moltes hores d'esforç, ho he substituït del tot, per verdures, la veritat és que no hi trobo diferència en el rendiment, segueixo sent igual de lent i si una millora, en no arribar a tenir la sensació d'estar buit del tot d'energia.
La dieta paleolítica és molt més  del que faig, només n'he adaptat alguns aspectes en la meva rutina alimentaria, tot el que m'apropa a l'estat natural de les coses, em fa sentir millor.

Entrades relacionades:
07/07/11 Dieta paleolítica, primers 4 mesos

Comentaris