Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

Repte pel 27, 28 i 29/04/12 IronMan per etapes

Aprofitant que aquest diumenge estic inscrit a la Marató d'Empúries, faré un repte combinat, les disciplines del triatló, en distància IronMan, en tres jornades, en menys de 48 hores, divendres nedar 3.800 metres a la piscina al vespre, dissabte, bicicleta de carretera, pedalant  uns 180 km aproximadament i diumenge els 42 km corrent de la marató.
La gran virtut i duresa del triatló, és fer les proves seguides, sense descans, sense parar el cronometre des que s'entra a l'aigua fins que s'acaba de córrer, el que vull fer és més senzill i molt menys dur, però no per això serà fàcil, no hi ha repte a la butxaca fins que s'ha fet l'últim metre.

La predicció meteorològica està de la meva part, cap de setmana amb molta nuvolositat, precipitacions febles,  puntuals i una mica de vent, un poc de tot i un xic de res.
L'idea va sorgir arran de voler anar a buscar el dorsal, per aprofitar el dissabte, en bicicleta, em fa molta mandra conduir el cap de setmana, des de casa hi ha uns 110 km, penso: faig una mica més de volta i tinc els 180 km d'una prova IronMan, que és el que es correspon abans d'una marató, ja que hi sóc podria nedar el dia abans, em faria gràcia que fos al mar, però l'horari laboral no ho fa possible, així que a la piscina.

L'objectiu no és altre, que disfrutar fent el que m'agrada, quan el cor s'accelera, la vida es veu amb més claredat, més amable i més bonica.

Entrades relacionades:
27/04/12 IronMan per etapes. Nedar 3.800 m
28/04/12 IronMan per etapes. Pedalar 180 km
29/04/12 IronMan per etapes. Córrer 42,195 km. Marató d'Empúries

Comentaris