Segueix-me a Instagram! Segueix-me a Facebook! Segueix-me a Twitter!

27/09/12 Guia d'ultrafons. 0.- Presentació.

En aquesta mini guia de l'ultrafons, que aniré publicant en diferents escrits, no pretenc dir a ningú el que ha de fer, ni fer prevaler cap veritat suprema, ni tinc la raó en absolut. No és més que un recull de respostes, a les preguntes que moltes vegades em fan i em faig. Cal tenir en compte que el que li funciona a la perfecció a una persona, a una altre li pot anar fatal.
Només vull explicar el que he après fins ara, saber una cosa, no és més que el punt de partida per qüestionar-la, aquesta és l'intenció, posar per escrit uns quants conceptes a tenir en compte en una prova de  llarga distància, dels que vas millorant a cada participació. Tot i que parlo de córrer, tot el que explico ho aplico en altres disciplines esportives com ara en la natació, el caminar, el caiac, la bicicleta i el triatló.
Amb l'única pretensió de ser una reflexió escrita, només compartint el que m'hagués agradat saber abans de fer la meva primera cursa d'ultrafons. 
Sóc conscient que tinc un currículum relativament ampli en quant a modalitats, escàs en número i desert en resultats destacats, en les competicions que participo o reptes que munto, només hi ha la intenció d'acabar-ho i l'únic temps que importa és gaudir cada segon.


Comentaris